Stuur ons een gerust een e-mail, we antwoord zo snel mogelijk
info@twentebestrating.nlWe staan voor u klaar, bel ons tussen 08:00 en 17:00 op werkdagen
0547 78 24 46Wellicht heeft u een vraag waar u op deze pagina antwoord over kunt vinden. Onderstaand staan veelgestelde vragen met daarbij een uitleg van hoe wij omgaan met bepaalde vragen of situaties. Liever persoonlijk contact? Bel of mail ons.
Ons leveringsproces varieert afhankelijk van uw locatie en productkeuze. Neem contact met ons op voor specifieke levertijden.
Ja, het is mogelijk om het leveringsadres te wijzigen tot 48 uur voor de verwachte bezorgdatum.
Ja, maar houd er rekening mee dat verwerkte of in gebruik genomen producten niet kosteloos kunnen worden geretourneerd. Er zijn kosten voor waardevermindering en retourzending.
Ja, je kunt extra producten bestellen tot 24 uur voor de verwachte bezorgdatum.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@twentebestrating.nl of bellen naar 085 46 73 29 voor eventuele vragen of hulp met retourzendingen.
Na ontvangst van de retourzending ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Uiterlijk binnen 14 dagen en met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij anders is afgesproken.
Als de geretourneerde goederen bij aankomst beschadigd zijn, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice om het probleem te melden. We zullen de situatie onderzoeken en passende maatregelen nemen.
Als je geen retourticket of instructie hebt ontvangen voor een pakketzending, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je voorzien van de benodigde informatie om het pakket gratis te retourneren.
Ons leveringsproces varieert afhankelijk van uw locatie en productkeuze. Neem contact met ons op voor specifieke levertijden.
Ja, het is mogelijk om het leveringsadres te wijzigen tot 48 uur voor de verwachte bezorgdatum.
Ja, maar houd er rekening mee dat verwerkte of in gebruik genomen producten niet kosteloos kunnen worden geretourneerd. Er zijn kosten voor waardevermindering en retourzending.
Ja, je kunt extra producten bestellen tot 24 uur voor de verwachte bezorgdatum.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er redelijkerwijs van mag verwachten.
Als je een product hebt dat niet aan je verwachtingen voldoet en je aanspraak wilt maken op je wettelijke garantie, neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken graag samen naar een passende oplossing. Stuur je garantiemelding, inclusief eventuele foto’s, naar info@twentebestrating.nl. We reageren altijd binnen 2 werkdagen en je ontvangt een bevestiging dat we je melding hebben ontvangen. Daarna zullen we de melding zo snel mogelijk in behandeling nemen. Uiterlijk 14 dagen na het indienen van de melding zullen we er inhoudelijk op terugkomen.
Nadat je een garantiegeval hebt gemeld, ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging dat we je melding hebben ontvangen. Daarna zullen we de melding zo snel mogelijk in behandeling nemen en je kunt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijke reactie verwachten.